niedziela, stycznia 11

Projekt nr 1/52 - Bajkowy kwadracik

Zatęskniłam ostatnio za haftem krzyżykowym, na który nie miałam czasu w tamtym roku. Gdy tylko dowiedziałam się o SAL-u u CHAGI, postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym i zgłosiłam się w te pędy do wykonania dwóch kwadracików. Hafty wykonane na rzecz "Kołderek za jeden uśmiech" zostaną zszyte w kołderki i podarowane dzieciom potrzebującym wsparcia.

Mój pierwszy obrazek i jednocześnie pierwszy projekt w tym roku to Willow z Angry Birds:


Do poniedziałku powstanie jeszcze Stella:


Bardzo przyjemnie spędzam czas nad obrazkami, dopingowana stale przez synka. W poniedziałek oba polecą priorytetem do Chagi, żeby dotrzeć przed końcem akcji.

2 komentarze:

  1. jakie śliczne.... serce dla serduszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu, sama dajesz dobry przykład i dopingujesz do działania:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)