środa, kwietnia 6

Wspólnie szydełkowany kocyk

Słońce, ciepełko nastroiło mnie pozytywnie do działania, aż świerzbią mnie ręce. Idealnie się złożyło, że Drops zorganizował właśnie wspólne szydełkowanie!

The Meadow to kocyk niespodzianka, którego kolejne części będą ujawniane co tydzień. Całość ma trwać 18 tygodni, a wzory na dwa kolejne kawałki układanki są już znane :)

Kwadraciki według pierwszego wzoru mam już gotowe. Powinno się ich zrobić pięć, ale ponieważ gotowy kocyk nie wychodzi zbyt duży, postanowiłam robić dwa razy więcej. Tak się prezentują moje Zawilce:


Włóczka proponowana według wzoru to DROPS ♥ You #7. Niestety, zanim się zorientowałam, to z mojego ulubionego Sklep-IKu znikły zapasy tej włóczki (nic dziwnego, jej cena to 4,30 za motek), dlatego zaopatrzyłam się w ulubione kolory włóczki Jeans YarnArtu. Przynajmniej wiem, że gdyby mi zabrakło, to bez problemu dokupię dowolną ilość.


4 komentarze:

  1. podziwiam zapał :)
    uściski! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim tempie i prowadzony za rączkę człowiek się w sumie wiele nie napracuje, ale ciekawość jest wielka :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)