poniedziałek, czerwca 12

Szydełkowy Królik z kapturkiem :)

Na specjalne zamówienie urodzinowe mojego siedmioletniego bratanka wyszydełkowałam zawadiackiego króliczka :)






Króliczek oprócz charakterku ma ok. 35 cm wzrostu oraz sweterek z kapturkiem i sznureczkami.






A tu w duecie z moim pierwszym żółwikiem, widać, że króliczek jest tak skonstruowany, że może sam siedzieć.


Maskotka tak przypadła młodemu właścicielowi do gustu, że nie rozstają się każdej nocy nawet na chwilę. Królik jest dobry na wszystkie wieczorne smutki. W podziękowaniu dostałam taki cudny prezent na dzień Mamy (jestem dla bratanka także matką chrzestną):


Dane techniczne:
płatny wzór w języku angielskim Bunny in a hoodie autorstwa Kristi Tullus, włóczka Jeans firmy YarnArt, 55% bawełny, 45% akrylu, 160m/50g, kolor nr 05 - jasny beż, kolor nr 51 - czerwony, kolor nr 67 - jasny żółty, szydełko nr 2,5. wypełnienie - kulka silikonowa

6 komentarzy:

  1. Jaki faaaaaaaajny! :-D Napracowałaś się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj tak, paluchy bolały od zaciskania oczek, żeby dziur nie było i od zszywania. Ale radość młodego bezcenna :D

      Usuń
  2. czadowy!i ten kapturek och

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mnie też urzekł ten kapturek:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)