środa, sierpnia 23

Królik książkowy :D

Powiększyła się królicza rodzinka, która wyrosła spod mojego szydełka :) Tym razem obdarowałam mojego brata z okazji urodzin Królikiem książkowym.









Bardzo przyjemnie robiło się tego zwariowanego królika, za sprawą precyzyjnego i szczegółowego wzoru. Trochę namęczyłam się z detalami, bo są naprawdę drobniutkie. Marchewka była największym wyzwaniem, ale na szczęście się udało. Aż z wrażenia prawie zapomniałam o robieniu zdjęć w trakcie :)




Dane techniczne:
płatny wzór w języku angielskim Bunny Bookmark autorstwa Jonas Matthies;
włóczka YarnArt Jeans, 55% bawełny, 45% akrylu, 50g/159m, w kolorach nr 49 - szarym, nr 5 - beżowym, nr 51 czerwonym oraz czarnym;
włóczka Alize Bella Batik nr 5559 na marchewkę;
szydełko nr 2,5.

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz:)