niedziela, października 15

I znów liście :)

Jesienny wiatr przywiał na mój stół garść kolorowych liści :)





Tu w towarzystwie jednej z moich ulubionych filiżanek. Dotąd nie wyjawiłam tu swojej jeszcze jednej pasji, jaką jest zamiłowanie do starej śląskiej porcelany. Ta filiżanka to jeden z elementów zalążka z mojej przyszłej kolekcji :) Pochodzi z manufaktury Carla Tielscha Altwasser/Stary Zdrój.
Może kiedyś więcej o tym napiszę.


Dane techniczne:
darmowy wzór w języku angielskim "Leaf Coasters" autorstwa Katherine Laight, 
włóczka Bella Batik Design firmy Alize, 100% bawełny, 180m/50g, kolor 3265, niecały motek, szydełko nr 2,5.


4 komentarze:

  1. Koniecznie napisz! Bo porcelana taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Niestety brak miejsca mnie ogranicza, inaczej miałabym już całą ogromną kolekcję :D

      Usuń
  2. Śliczne listki - bardzo ciekawe ! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)