niedziela, grudnia 21

Czapka dla Taty

Zrobiłam dla Taty kolejną czapkę, którą podarowałam mu na urodziny. Tym razem zaopatrzyłam się w odpowiednią ilość włóczki i długość wyszła idealna, aby można było ją wywijać. W przeciwieństwie do poprzedniej:)




Żeby zrobić kolorowe paski, musiałam zakupić oczywiście kilka różnych motków, co cieszy mnie niezmiernie, bo każdy motek jest osobnym powodem do radości. Zwłaszcza, że ta włóczka, czyli Nakolen firmy Nako, okazała się niezwykle milusińska i pomimo połowy zawartości wełny wcale nie gryzie. Podejrzewam jedynie, że może się mechacić podczas noszenia, bo ma dość spory włosek. Ale to się okaże pewnie za jakiś czas.
Ilość włóczki tak sobie zaplanowałam, żeby z każdego koloru wykonać inną czapę dla innego ludzia:) Część dzianin jest już gotowa, część się robi, ale będę mogła je pokazać dopiero po świętach.


Dane techniczne: włóczka Nakolen firmy Nako, 50% wełny/50% akrylu, 210m/100g, na całość czapki wyszło w sumie ok. 0,5 motka, w kolorach: ciemny szary melanż (nr 195), jasny szary melanż (nr 194), ciemna czerwień (nr 3630), niebieski (nr 6498), druty nr 4.



4 komentarze:

  1. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, wzajemnie, wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Anonimowy00:05

    Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:46

    Bardzo ładna czapka i jestem zdania, że tata na pewno się ucieszy. Ja jestem przekonany, że większość mężczyzn lubi nosić czapki w szczególności w zimowe dni. Ja już sprawdzałem na stronie https://hatfactory.pl/42-czapki-na-sezon-jesien-zima jakie czapki będą modne na nadchodzący zimowy sezon.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)