piątek, grudnia 19

Szyjogrzej w nowej odsłonie

Nareszcie wydziergałam coś dla siebie!

Potrzebowałam bowiem natentychmiast porządnego szyjogrzeja do kompletu z czapką i rękawiczkami. O poprzedniej wersji pisałam na początku roku, o tu!, tamten zupełnie mi nie odpowiadał, musiał więc zostać spruty.
Skorzystałam z wzoru Hani Maciejewskiej Lisa Scowl i nareszcie mam komin, jakiego zawsze chciałam:)




Ponieważ wzór jest darmowy i autorka powołuje się na ogólnodostępny filmik, nie zdradzę tajemnicy pokazując, jak powstają szczypanki na dzianinie. Potrzebna jest odpowiednia ilość markerów, których nie zakładamy na żyłkę, lecz wpinamy w odpowiednim momencie w dzianinę, muszą być więc wyjmowane. Moich kolorowych było za mało, więc jako dodatkowe doskonale sprawdziły się zwykłe spinacze biurowe.


W odpowiednim miejscu wzoru nabieramy oczka spomiędzy markerów na dodatkowy drut i przerabiamy razem jednocześnie oczka z dwóch drutów - otrzymujemy efekt szczypanki.






Z tym wzorkiem, jak i z innymi wzorami Hani można do końca miesiąca wziąć udział we wspólnym dzierganiu na Ravelry, czyli w 2 SKEINS OR LESS Knit-A-Long.

dane techniczne
darmowy wzór Lisa Scowl dostępny na Ravelry
włóczka Sonia ze sklepu Włóczki Warmii, 49% wełny / 51% akrylu, 100g/300m, kolor nr 1206, podwójna nitka, druty nr 7 i 8, zużycie - jeden niecały motek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)