piątek, stycznia 9

Plany noworoczne, czyli 52 projekty w roku 2015

Początek roku to na wielu blogach czas podsumowań i snucia nowych planów. Dałam się ponieść fali, zrobiłam robótkowy rachunek sumienia i z entuzjazmem przyłączyłam się do wyzwania Yadis:




Yadis proponuje wykonanie 52 projektów dzianinowych, jednak dla mnie osobiście jedna robótka dzianinowa tygodniowo to zbyt dużo. Sprawdziłoby się to pewnie przy czapkach, ale większe projekty mogą mi zająć nawet miesiąc. Postanowiłam więc, że usystematyzuję moje prace z różnych dziedzin, a udział w wyzwaniu pomoże mi efektywniej planować czas i regularniej dokonywać wpisów na blogu.

Główne moje robótkowe cele na ten rok to:
- wykonanie co najmniej jednej pracy tygodniowo,
- przynajmniej jeden wpis tygodniowo na blogu,
-  więcej szycia,
- wytworzenie dla siebie swetra idealnego (po trzech nieudanych podejściach w ubiegłym roku).
Myślę, że są to całkiem realne cele.

Nie mogę w tym miejscu nie wspomnieć o nowym pomyśle na mobilizację dziewiarek, który przedstawiła Intensywnie Kreatywna - Turniej Dziewiarski 2015.
Zamierzam aktywnie brać w nim udział w ramach moich dziewiarskich planów, choć do zwycięzcy zupełnie nie pretenduję, musiałabym rzucić w kąt wszystkie inne robótki i tylko machać drutami:) Ale na pewno poszczególne wyzwania i doskonałe filmiki Agnieszki pomogą mi osiągnąć zaplanowane cele.




A pierwszy tegoroczny projekt już niebawem, odpoczywam na razie od drutów i z zapałem krzyżykuję:) Niedługo będzie dużo szycia, bo tę dziedzinę zdecydowanie zaniedbałam w poprzednim roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)