sobota, grudnia 29

Urodzinowy kocyk ze zwierzątkami

Wstyd się przyznać, że ten kocyk powstał już rok temu na urodziny mojej wnusi. Wiele kosztował mnie pracy i cierpliwości, nieskromnie muszę też dodać, że wygrałam dzięki niemu konkurs Bezgranicznej Inspiracji u Intensywnie Kreatywnej. Ale oczywiście największą nagrodą była radość, jaką sprawił obdarowanemu dziecku.


Żeby sobie nie przypominać szczegółowo, ile się namęczyłam przy tym kocyku, załączę tylko link do strony IK, tam opisałam wszystko szczegółowo :) A tu tylko jeszcze zdjęcia dla potomności. Wielkość kocyka to 63 na 75 cm.







Tak wygląda nagroda konkursowa, którą otrzymałam za wygraną w konkursie. Cudowna, drewniana misa na włóczkę, książeczka ze wzorami zwierzątkowych poduszek oraz cudne motki. Tę kolorową bawełnę już za chwileczkę pokażę przerobioną na chustę.


Dane techniczne:
wzór płatny Zookeeper's Blanket autorstwa AlyseCrochet, włóczka Red Heart Soft, 100% akrylu, 165m/100g, szydełko nr 4.

7 komentarzy:

  1. Kocyk to mistrzostwo świata! Podziwiam Cię bardzo! ♥
    Jak dobrze, że znowu jesteś! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Staram się nadrabiać zaległości ;)

      Usuń
  2. Piękny kocyk i cały ogrom pracy! Nic bardziej nie cieszy jak zadowolona pociecha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to prawda, uśmiech dziecka rekompensuje wszystkie trudności :)

      Usuń
  3. Cześć,
    Od razu wydać, że kocyk kosztował nawet nie godziny, a dni ciężkiej pracy. Ale opłacało się, bo efekt świetny, a wnusia zadowolona :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:) Najlepsze jest to, że o tych trudach po czasie się zapomina, a kocyk zostaje i cieszy niezmiennie :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)