piątek, grudnia 28

Zimowe udziergi - czapeczka z szalikiem

Rok się kończy, pora na podsumowania i plany. Ale jak tu w trzy dni nadrobić zaległości z całego roku? Jakoś nie po drodze było mi z blogosferą w tym roku, ale robótkowo nie próżnowałam. Pora wykorzystać wolne chwile i zostawić coś tutaj ku potomności :)

Dziś czapeczka dziecięca, której mniejszą wersję pokazywałam kiedyś tutaj. Zrobiona z grubej merynosowej włóczki grzeje małą główkę jak potrzeba.



Z cieńszej wersji dropsowego merynosa zrobiłam szaliczek dla młodej damy.
Robiło się go bardzo szybko, wygląda uroczo, ale muszę niestety stwierdzić, że dla małych dzieci takie elementy garderoby są jednak niepraktyczne.



Dane techniczne:
czapeczka - darmowy wzór Purl Soho w języku angielskim Garter Ear Flap Hat, włóczka Drops Big Merino, 100% wełny merynosa, 75m/50g, kolor kremowy, zużycie 0,8 motka, druty nr 5,
szalik - darmowy wzór firmy Drops w języku polskim Baby Aviator, włóczka Drops Baby Merino w kolorze białym, 100% wełny merynosa, 175m/50g, zużycie - 0,4 motka, druty nr 3.

2 komentarze:

  1. Kasiu nawet nie wiesz jak ja się za tobą tutaj stęskniłam. To już więcej nie zostawiaj bloga na tak długo. i powiem ci uczciwie już miałam pisać do ciebie długi list.
    Czapeczka jest przepiękna, szalik zresztą też. No, ale masz rację, dla małego dziecka może być niepraktyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eluś:) Ty dobrze wiesz, jak to jest, jak człowiek nie ma na nic czasu. A tu trzeba zdjęcia ogarnąć, coś skrobnąć z sensem itd. Mam nadzieję, że w nowym roku będzie więcej czasu.Ale długi list, jak najbardziej, pisz :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)