środa, kwietnia 29

Husta "Hilari Vidua"

W tej chuście nic nie jest przypadkowe. Fantastyczny wzór "Hilari Vidua" połączyłam z cieniowaną nitką prosto od Kokonków




Chusta powstała dla mojej synowej, a kolory zostały specjalnie dobrane do koloru jej włosów. A było tak: wybierałyśmy kolory razem z moją dwuletnią wówczas wnusią, a ona biegała do swojej mamy i przystawiając jej próbkę nitki do głowy sprawdzała. - Pasuje? Pasuje!


Ostatecznie najciemniejszy kolor nie został przeze mnie wykorzystany w robótce, bo chciałam zakończyć na tej mini falbance. Mimo to chusta wyszła spora i spokojnie można się nią owinąć pod szyją.


Sam wzór robiło się bardzo przyjemnie. Autorka, Magdalena Bytnar, ma dar, niedługo pokażę kolejne realizacje z jej pomysłów :)



Dane techniczne:
Wzór Hilari Vidua autorstwa Magdaleny Bytnar z Manufaktury Fajnych Rzeczy,
włóczka Kokonek 50% bawełna, 50% akryl, trzy nitki, 1000m/200g, kolory malaga, cegła, rdza, koniak, kurkuma, ciepły beż, szydełko 3mm.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz:)