wtorek, września 15

Złap licznik!

Mimo, że mniejsze lub większe sprawy odciągają mnie regularnie od bloga, stale do mnie zaglądacie. Już za chwileczkę, za momencik mój blog osiągnie 30.000 wyświetleń! 

W podziękowaniu proponuję szybką zabawę - osoba, która jako pierwsza prześle mi na meila screen z liczbą jak najbardziej zbliżoną do 30.000 (równą lub większą od niej - liczba najbliższa wygrywa), otrzyma ode mnie do wyboru: moteczek ślicznej włóczki z moherem w składzie i metaliczną nitką, lub kuponik pięknego żakardu, na przykład na poduszki :)



Licznik znajduje się na samym dole bloga. Powodzenia!


3 komentarze:

  1. :-D zaraz wysyłam skrina!
    i GRATULACJE, Kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia nie wierzę.

    Weszłam zjeżdżam w dół i co widzę 30000
    łapię zapisuję i już ci wysyłam
    haah

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny gratulacje :) Obie złapałyście równą liczbę, ale Lena była chwilę pierwsza. Elu, nie mogę Cię tak zostawić, zaraz piszę do Was meila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)